johny bettens schreef:

Sorry hoor, het lijkt er een beetje op dat ik het allemaal aan het afbreken
ben terwijl het eigenlijk mijn bedoeling is om het te helpen opbouwen.
Jammergenoeg ben ik daar niet genoeg onderlegd voor (=niet slim genoeg) en dus moet ik wel rekenen op de kennis en intelligentie van anderen. Kortom, ik ben een "gebruiker" en wil dus "gebruiken". Niettemin...... leve OOo en
bedankt voor de ondersteuning.


Gewoon je vragen blijven stellen Johny.
Ten eerste is SQL niet zo standaard als de naam (Standard Query Language) suggereert. Dus een vraag mbt SQL zou best meer OpenOffice.org gerelateerd kunnen zijn dan je vermoedt. Daarbij denk ik dat Benno en Johan hun opmerking niet als terechtwijzing bedoelen, maar als tip. Van een beetje meer SQL-kennis wordt je natuurlijk niet slechter. In dat kader kan ik je het boek: "het SQL leerboek" van Rick van der Lans aanbevelen. Tja, het blijft jammer dat je nu nog relatief snel naar SQL moet grijpen voor een query. Bedenk daarbij dat base nog jong is en nog veel ontwikkeld moet worden. Komt allemaal goed.

Dirk


---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan