Allemaal waar wat je schrijft Dirk. Hier komt mijn volgende vraag al: Ik ben op zoek naar wat meer uitleg over de verschillende veldtypes die in de ontwerpweergave van een tabel kunnen gebruikt worden. Ik denk dat ik het al ergens gezien heb, maar kan het niet meer terug vinden. Toch nog een klein dingetje... Ik probeer ergens op de werkbalk een knop te vinden om een geselecteerde record te verwijderen..... nergens te vinden. Ook niet via Bewerken>...... Dus de enige manier is door op de delete toets te drukken. Dit lukt natuurlijk, maar je zou verwachten toch ergens een knop op de werkbalk te vinden.
Op 15-7-06 heeft Dirk Ruijne <[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:
johny bettens schreef: > > Sorry hoor, het lijkt er een beetje op dat ik het allemaal aan het > afbreken > ben terwijl het eigenlijk mijn bedoeling is om het te helpen opbouwen. > Jammergenoeg ben ik daar niet genoeg onderlegd voor (=niet slim > genoeg) en > dus moet ik wel rekenen op de kennis en intelligentie van anderen. > Kortom, > ik ben een "gebruiker" en wil dus "gebruiken". Niettemin...... leve > OOo en > bedankt voor de ondersteuning. > > Gewoon je vragen blijven stellen Johny. Ten eerste is SQL niet zo standaard als de naam (Standard Query Language) suggereert. Dus een vraag mbt SQL zou best meer OpenOffice.org gerelateerd kunnen zijn dan je vermoedt. Daarbij denk ik dat Benno en Johan hun opmerking niet als terechtwijzing bedoelen, maar als tip. Van een beetje meer SQL-kennis wordt je natuurlijk niet slechter. In dat kader kan ik je het boek: "het SQL leerboek" van Rick van der Lans aanbevelen. Tja, het blijft jammer dat je nu nog relatief snel naar SQL moet grijpen voor een query. Bedenk daarbij dat base nog jong is en nog veel ontwikkeld moet worden. Komt allemaal goed. Dirk --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
-- Vriendelijke groeten, Johny Ik ben een fervent OpenOffice.org gebruiker. OpenOffice.org is subliem, legitiem en kost geen centiem
