Hallo, Zou graag nog willen vernemen hoe ik de inhoud wanneer alle formules, lijnen en kolommen enzo in orde zijn, deze kan fixeren zodat bij het invullen door anderen formules enzo niet verloren gaan wanneer men een fout maakt en het heel gebruiksvriendelijk wordt. Met vriendelijke groet, Annelies
- [gebruikers] calc en inhoud fixeren annelies
- Re: [gebruikers] calc en inhoud fixeren Guy Voets
- RE: [gebruikers] calc en inhoud fixeren annelies
- Re: [gebruikers] calc en inhoud fixeren Bert Meersma
