Hallo,
 
Zou graag nog willen vernemen hoe ik de inhoud wanneer alle formules, lijnen
en kolommen enzo in orde zijn, deze kan fixeren zodat bij het invullen door
anderen formules enzo niet verloren gaan wanneer men een fout maakt en het
heel gebruiksvriendelijk wordt.
 
Met vriendelijke groet,
 
Annelies
 
 

Antwoord per e-mail aan