Dank je Bert, werkt prima!! 

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Bert Meersma [mailto:[EMAIL PROTECTED] 
Verzonden: vrijdag 2 februari 2007 16:32
Aan: [email protected]
Onderwerp: Re: [gebruikers] calc en inhoud fixeren

Hallo Annelies,

Je kunt aangeven welke cellen wel en welke cellen niet beveiligd dienen te
worden. Wanneer je veel cellen hebt die niet beveiligd moeten worden is
onderstaande methode het handigst:
1. Open het venster "Stijlen en Opmaak" door op F11 te drukken.
2. Klik met de rechtermuisknop op standaard en kies "Nieuw..."
3. Typ een naam in voor de nieuwe stijl, bijvoorbeeld "onbeveiligd".
4. Ga naar het tabblad "Celbeveiliging" en verwijder het vinkje bij
"Beveiligd".
5. Klik op OK.
6. Selecteer de cellen die _niet_ beveiligd moeten worden.
7. Dubbelklik in het venster "Stijlen en Opmaak" op "onbeveiligd" (of welke
naam je er ook maar aan gegeven hebt) 8. Kies nu uit het menu "Extra -->
Document beveiligen --> Blad..."
9. Vul desgewenst een wachtwoord in en klik op OK.
Klaar!

Groeten,

Bert

annelies schreef:
> Helaas, als ik beide activeer (incl. wachtwoord en dit is ook 
> voorwaardelijk voor de werking van beveiliging) dan is het niet 
> mogelijk nog waarden in cellen in te voeren.
>
> Mvg,
>
> Annelies
>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: Guy Voets [mailto:[EMAIL PROTECTED]
> Verzonden: vrijdag 2 februari 2007 15:40
> Aan: [email protected]
> Onderwerp: Re: [gebruikers] calc en inhoud fixeren
>
> Op 02-02-07 heeft annelies <[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:
>   
>> Hallo,
>>
>> Zou graag nog willen vernemen hoe ik de inhoud wanneer alle formules, 
>> lijnen en kolommen enzo in orde zijn, deze kan fixeren zodat bij het 
>> invullen door anderen formules enzo niet verloren gaan wanneer men 
>> een fout maakt en het heel gebruiksvriendelijk wordt.
>>
>> Met vriendelijke groet,
>>
>> Annelies
>>     
>
>
> Dag Annelies
>
> Kijk in de Hulp (F1) onder  Cellen tegen wijzigingen beschermen (of 
> Celbeveiliging inschakelen) Opmaak > Cellen > Beveiligen
> ook: Extra > Document beveiligen > Blad (of > Document)
>
> Goede raad: wachtwoord niet vergeten!! (maar zie ook opmerking ! onderaan:
> niet altijd wachtwoord nodig)
> --
> Guy
> using dutch OOo 2.1 RC 2 on a iMac Intel DualCore Tiger and dutch OOo 
> 2.1 RC
> 1 on a G4 PPC Powerbook Tiger
> -- please reply only to [email protected] -- Dodoes can't afford to 
> have headaches
>
> ---------------------------------------------------------------------
> To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
> For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
>
>
>
>   

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]


---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan