Helaas, als ik beide activeer (incl. wachtwoord en dit is ook voorwaardelijk voor de werking van beveiliging) dan is het niet mogelijk nog waarden in cellen in te voeren.
Mvg, Annelies -----Oorspronkelijk bericht----- Van: Guy Voets [mailto:[EMAIL PROTECTED] Verzonden: vrijdag 2 februari 2007 15:40 Aan: [email protected] Onderwerp: Re: [gebruikers] calc en inhoud fixeren Op 02-02-07 heeft annelies <[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven: > > Hallo, > > Zou graag nog willen vernemen hoe ik de inhoud wanneer alle formules, > lijnen en kolommen enzo in orde zijn, deze kan fixeren zodat bij het > invullen door anderen formules enzo niet verloren gaan wanneer men een > fout maakt en het heel gebruiksvriendelijk wordt. > > Met vriendelijke groet, > > Annelies Dag Annelies Kijk in de Hulp (F1) onder Cellen tegen wijzigingen beschermen (of Celbeveiliging inschakelen) Opmaak > Cellen > Beveiligen ook: Extra > Document beveiligen > Blad (of > Document) Goede raad: wachtwoord niet vergeten!! (maar zie ook opmerking ! onderaan: niet altijd wachtwoord nodig) -- Guy using dutch OOo 2.1 RC 2 on a iMac Intel DualCore Tiger and dutch OOo 2.1 RC 1 on a G4 PPC Powerbook Tiger -- please reply only to [email protected] -- Dodoes can't afford to have headaches --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
