Helaas, als ik beide activeer (incl. wachtwoord en dit is ook voorwaardelijk
voor de werking van beveiliging) dan is het niet mogelijk nog waarden in
cellen in te voeren. 

Mvg,

Annelies

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Guy Voets [mailto:[EMAIL PROTECTED] 
Verzonden: vrijdag 2 februari 2007 15:40
Aan: [email protected]
Onderwerp: Re: [gebruikers] calc en inhoud fixeren

Op 02-02-07 heeft annelies <[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:
>
> Hallo,
>
> Zou graag nog willen vernemen hoe ik de inhoud wanneer alle formules, 
> lijnen en kolommen enzo in orde zijn, deze kan fixeren zodat bij het 
> invullen door anderen formules enzo niet verloren gaan wanneer men een 
> fout maakt en het heel gebruiksvriendelijk wordt.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Annelies


Dag Annelies

Kijk in de Hulp (F1) onder  Cellen tegen wijzigingen beschermen (of
Celbeveiliging inschakelen) Opmaak > Cellen > Beveiligen
ook: Extra > Document beveiligen > Blad (of > Document)

Goede raad: wachtwoord niet vergeten!! (maar zie ook opmerking ! onderaan:
niet altijd wachtwoord nodig)
--
Guy
using dutch OOo 2.1 RC 2 on a iMac Intel DualCore Tiger and dutch OOo 2.1 RC
1 on a G4 PPC Powerbook Tiger
-- please reply only to [email protected] -- Dodoes can't afford to have
headaches

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan