Beste Mensen. Ik zat net nog even de Handleidingen te bekijken en kwam het 
volgende punt tegen.
  Men had het over de opgave van JAVA-gebruik in de Interface,tijdens de 
installatie.

  1.Daarom vraag ik nu: Wat is het voordeel van JAVA-gebruik in OO.o 2.1.0? 
Welke JAVA wordt hiertoe bedoeld en werkt het beste?
  Hebben de JAVA-scripts hier ook mee te maken?  Zoals de toepassing van 
diverse opties in de webpagina`s?

  Voor mij is dit onbekend gebied,maar wil het wel leren gebruiken als dit 
bepaalde voordelen en creatieve opties biedt.
   Het lijkt mij beter om dit alles te weten voordat ik die OO.o ga 
installeren,want anders gaat het helemaal mis.

   2.Een ander aspect is de eventuele connectie/integratie tussen OO.o en 
Office 2003. Vroeger had ik dit wel.
   Tijdens de installatie van OO.o werd er gevraagd of ik een verband wilde 
leggen met Office 2003. Destijds klikte ik op Ja. 
   
   Daarna zag ik op elk document alleen maar het logo van OO.o,waarbij van 
Office 2003 niets meer was te ontdekken.
   Als ik nu geen connectie leg tussen de beide Office-progs(dus geen 
integratie),zou ik dan later toch de documenten van de 1 met de 
   ander kunnen openen?  Als ik dat zou willen.   

   Ik vraag dit omdat ik heb begrepen dat er optie-verschillen zitten tussen 
het applicatie-gebruik van de beide Office-progs.
   Wat met de 1 wel mogelijk is mis je bij de ander en omgekeerd ook.  Daarom 
hou ik veel liever de beide Office-programma`s.

   Op de 1 of andere wijze vullen zij elkaar toch wel aan. Wie kan mij in dit 
geval adviseren? Installeren kan ik alvast doen na advies.
   Uitprinten van de Handleiding kan ik nog niet,want mijn printer liet het 
afweten. Die krijg ik niet meer aan de gang. (Na 5 gebruiksjaren)

   Telefonische support van Epson zelf heeft ook niet geholpen. Ik dien een 
andere te kopen,anders kan ik die handleidingen niet printen.

    Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank voor de mogelijke reacties en ik groet 
iedereen vriendelijk.      Anton Doove.

Antwoord per e-mail aan