Beste Mensen.Ik kom nu met een vraag over OO.o 2.0 zelf.  Hierin zit de 
applicatie Impress,waarmee ik een presentatie kan maken.
Nu wil ik ook weten of er een applicatie bij zit,waarmee ik websites kan maken. 
 Op die webpagina wil ik een presentatie plaatsen.

Als die Presentatie op een webpagina staat,wil ik deze kunnen uploaden voor 
publicatie.  Kan dat wel met Open Office.org 2.0?
Zo ja,welke applicatie heb ik nodig om die webpagina te kunnen maken en die 
presentatie daarop te plaatsen?

Is er ergens een cursus OO.o 2.0 te vinden op de site in de Ned.Tl.  Mijn 
Engels is te miniem en daarmee een regelrechte ramp.
Helaas kan ik die Engelstalige instructies niet begrijpen,dus ik heb er niets 
aan.  

Bestaat er wel een Gebruikers-Handleiding in de Ned.Tl.voor de versie 2.0? Zo 
ja,waar op de site kan ik die vinden?
Ik dien deze versie nog te installeren,want ik had het al gedownload.   
Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank voor de mogelijke reacties.

Vriendelijke groeten van Anton Doove.

Antwoord per e-mail aan