Dat gaat in de goede richting! Ik zou het in het Nederlands willen (kan nog
manueel veranderd worden), maar het zou moeten van maandag tot zondag zijn.
Kan je zo iets uit je mouw schudden?
Bedankt op voorhand.

Op 27 juli 2009 19:11 schreef Dick Groskamp <[email protected]> het
volgende:

> P. Debecker schreef:
>
>> Dag,
>> Ik zoek een sjabloon voor een maandelijkse kalender voor 2010. Wie kan mij
>>
>> helpen?
>>
> Pierre,
>
> is dit iets (zie bijlage)
>
> --
> DiGro
>
> Windows XP Professional SP2 and OOo 3.0
> Scanned with: Ziggo uitgebreide internetbeveiliging
>
>
> ---------------------------------------------------------------------
> To unsubscribe, e-mail: [email protected]
> For additional commands, e-mail: [email protected]
>



-- 
Pierre Debecker

Antwoord per e-mail aan