Bedankt Johny. Op 28 juli 2009 16:59 schreef johny bettens <[email protected]> het volgende:
> Hey Pierre, > > In bijlage stuur ik eentje mee. > > Vriendelijke groeten, > Johny > > Ik ben een fervent OpenOffice.org gebruiker. > OpenOffice.org is subliem, legitiem en kost geen centiem > > > Op 28 juli 2009 11:53 schreef Johan Vromans <[email protected]> het > volgende: > > "P. Debecker" <[email protected]> writes: >> >> > Ik zoek een sjabloon voor een maandelijkse kalender voor 2010. Wie >> > kan mij helpen? >> >> Als het gaat om afdrukken van kalenders: daarvoor zijn ook diverse >> non-OOo alternatieven. >> >> -- Johan >> >> --------------------------------------------------------------------- >> To unsubscribe, e-mail: [email protected] >> For additional commands, e-mail: [email protected] >> >> > > --------------------------------------------------------------------- > To unsubscribe, e-mail: [email protected] > For additional commands, e-mail: [email protected] > -- Pierre Debecker
