Bedankt Johny.

Op 28 juli 2009 16:59 schreef johny bettens <[email protected]> het
volgende:

> Hey Pierre,
>
> In bijlage stuur ik eentje mee.
>
> Vriendelijke groeten,
> Johny
>
> Ik ben een fervent OpenOffice.org gebruiker.
> OpenOffice.org is subliem, legitiem en kost geen centiem
>
>
> Op 28 juli 2009 11:53 schreef Johan Vromans <[email protected]> het
> volgende:
>
> "P. Debecker" <[email protected]> writes:
>>
>> > Ik zoek een sjabloon voor een maandelijkse kalender voor 2010. Wie
>> > kan mij helpen?
>>
>> Als het gaat om afdrukken van kalenders: daarvoor zijn ook diverse
>> non-OOo alternatieven.
>>
>> -- Johan
>>
>> ---------------------------------------------------------------------
>> To unsubscribe, e-mail: [email protected]
>> For additional commands, e-mail: [email protected]
>>
>>
>
> ---------------------------------------------------------------------
> To unsubscribe, e-mail: [email protected]
> For additional commands, e-mail: [email protected]
>



-- 
Pierre Debecker

Antwoord per e-mail aan