Hey Pierre, In bijlage stuur ik eentje mee.
Vriendelijke groeten, Johny Ik ben een fervent OpenOffice.org gebruiker. OpenOffice.org is subliem, legitiem en kost geen centiem Op 28 juli 2009 11:53 schreef Johan Vromans <[email protected]> het volgende: > "P. Debecker" <[email protected]> writes: > > > Ik zoek een sjabloon voor een maandelijkse kalender voor 2010. Wie > > kan mij helpen? > > Als het gaat om afdrukken van kalenders: daarvoor zijn ook diverse > non-OOo alternatieven. > > -- Johan > > --------------------------------------------------------------------- > To unsubscribe, e-mail: [email protected] > For additional commands, e-mail: [email protected] > >
2010 Maandkalender.ods
Description: application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet
--------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [email protected] For additional commands, e-mail: [email protected]
