Hey Pierre,

In bijlage stuur ik eentje mee.

Vriendelijke groeten,
Johny

Ik ben een fervent OpenOffice.org gebruiker.
OpenOffice.org is subliem, legitiem en kost geen centiem


Op 28 juli 2009 11:53 schreef Johan Vromans <[email protected]> het
volgende:

> "P. Debecker" <[email protected]> writes:
>
> > Ik zoek een sjabloon voor een maandelijkse kalender voor 2010. Wie
> > kan mij helpen?
>
> Als het gaat om afdrukken van kalenders: daarvoor zijn ook diverse
> non-OOo alternatieven.
>
> -- Johan
>
> ---------------------------------------------------------------------
> To unsubscribe, e-mail: [email protected]
> For additional commands, e-mail: [email protected]
>
>

Attachment: 2010 Maandkalender.ods
Description: application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [email protected]
For additional commands, e-mail: [email protected]

Antwoord per e-mail aan