Molt bé així començo a fer-ho. Jo crec que amb 1 setmana ja la tindrem.

Miraré d'empaquetar-la avui mateix, i fer-li una mica de proves.

Salut,

Quim.

En/na Xavier Conde Rueda ha escrit:

Millor treure la 2.2.8. Quant de temps estimes que trigaries? 1
setmana més? Al cap i a la fi aquesta versió haurà de durar mesos fins
que surti el 2.4.