Les correccions d'en Xavier ja les miraré de posar en una futura versió. Les
del gnome en principi, si no m'he descuidat res, hauria de ser-hi tot.

Ara el que em cal és compilar una versió i veure si tota la feina feta és
correcta.

Gràcies Josep,

Quim.

2007/1/26, Josep Puigdemont <[EMAIL PROTECTED]>:

El dc 24 de 01 del 2007 a les 21:50 +0100, en/na Joaquim Perez va
escriure:
> Hola,
>
> He enviat els últims canvis per tal que en Josep els pugi al SVN.

Això ja és al dipòsit, però no hi he corregit el que has esmentat en
Xavier.

A la llista del gnome s'hi van enviar algunes correccions, no sé si ho
vas veure. Jo no he tingut temps de mirar-m'ho.

Salut!

/Josep

subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/