Hola,

Tinc la impressió que els meus correus no arriben al fòrum, si els llegiu feu-m'ho saber.

Eulàlia

On 25/03/12 20:25, Gil Forcada wrote:
El dg 25 de 03 de 2012 a les 09:57 +0200, en/na Konfrare Albert va
escriure:
Hola Gil,

al 100%, el que passa es que es van afegir algunes cadenes (molt
poques), que és el que no està revisat.
Jo penso que aquests dos fitxers ja es poden pujar tranquil·lament, si
vols dona-hi una ullada per si de cas (només a les noves cadenes)
El fitxer «Gap» sé que se'l va estar mirant l'Eulàlia i no el tenia
acabat. No estic segur de si es pot pujar.

Salut!

ALBERT
Bones,

Els acabo de pujar doncs (ui i plug-ins). Als dos els queden unes poques
cadenes, però això amb un moment ja ho feu vosaltres oi? ;)

Pel gap ja em direu quan està llest.

Impressionant feina!!!

Salut!

El 25 de març de 2012 0:05, Gil Forcada<gforc...@gnome.org>  ha
escrit:
         Perdó, amb aquests últims dies frenètics del GNOME 3.4 no us
         he seguit
         gaire, veig que hi ha 4 traduccions a que estan marcades com a
         traduïdes, ja estan revisades i es poden pujar?

         De nou, jo confio 100% en vosaltres i si em dieu que ho pugi
         ho faré,
         només m'ho heu de dir.

         Salut!