Joan, jo ahir tambe vaig provar el proxifier, i tambe em va funcionar. No
tot el que vaig provar, però sembla una eina interessant. Tinc un portatil
amb windows vista, i el live messenger, mai m'havia funcionat, quan volia
messenger, tania que utilitzar el "web messenger". Un cop vaig confiurar el
proxifier, em va funcionar perfectament el messenger instal.lat al pc. La
navegació tambe em va funcioanr sense configurar proxy a "opciones de
internet".

El que no em va funcionar va ser, lo de Hoffman, ja que em continuava
fallant al moment de testejar el ftp.

No saps pas si existeix cap eina similar al proxifier, pero gratuita?? per
windows??

El 18/12/07, Joan Llopart <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: