Cadascu ho fagi com vol. Pero trobo una mica bestia no posar cap mena
d'autenticació per fer servir la porta a Internet. Entenc que filtrar
les IPs no es una autenticació, ja que qualsevol e spot connectar a un
AP o pendre la IP d'algu altre.

Tampoc es massa difícil fer servir VPNs, ara, cadascu que ho fagi com vulgui !

El 18/12/07, Joaquim Roca <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: