2007/12/18, Alex Barcelo <[EMAIL PROTECTED]>:

> Això no ho hauria de decidir "cadascú a casa seva"? Des del meu punt
> de vista, si algú munta un proxy federat, doncs bé. Si un usuari munta
> un proxy sense contrasenya, obrir un port, deixar un tunelatge obert,
> etc. doncs bé. I la llista és bon lloc per comentar els aspectes
> tècnics i opinions vàries.

Que si. Nomes dono el meu punt de vista.

> mmm tots no sabem tant, jo ara no sé a què et refereixes ... i m'ha
> picat la curiositat que ni amb google ni amb wikipedia me'n surto.

http://www.hofmann.es/

Es una aplicacio que et descarregues de la seva web. E sun editor
d'albums digitals. Hi poses les fotos de la teva camera, edites
l'album retocant de forma facil les fotografies, afegint textos, etc.
i els hi envies el fitxer. Al cap d'uns dies rebs a casa l'album de
fotos que tu mateix has dissenyat.