Si, ja m'ho he estat mirant
Des dels dipòsits efectivament teniu opcions clares amb Gurb, també als Munts...
Estic rumiant-ho i ja us diré alguna cosa durant el cap de setmana.

En/na Jordi Costa ha escrit:
Moltes gràcies Ramon per la teva presència. Les teves paraules són sempre de gran ajut quan es tracta de introduïr gent nova a la xarxa.

Aquesta és la ubicació del supernode al dipòsit que vam comentar http://www.guifi.net/node/6955

Anirem seguint l'assumpte.

Salut,

Jordi

david <[EMAIL PROTECTED]> ha escrito:

En/na Ramon Roca ha escrit:
No el podies posar perquè no tenia la taxonomia :(, ara si que es pot.

Merci Ramon :-)

Refredat ara? Ui els refredats d'estiu....

Un desastre, i ara que és cap de setmana :-(

Sobre demà (be, ja avui, jo vinc des de l'Estartit... es a les 19h pero a on exactament? El meu telf és el 639712471, algu em pot donar un telf de
contacte? Miraria d'arribar uns 30 mins abans per gota que pugui.

M'he quedat a bcn :-(

SAX !!!

No sé si podré venir, doncs porto un refredat...  :-(

Ho he afegit a l'agenda [1] però no em surt a la portada :-(

M'haig d'anar familiaritzant :-P

SAX !!!

[1] http://guifi.net/node/16456

Correcte.

Serem una mica abans allà a la cantonada de l'Ajuntament (just entrar
al poble, a la dreta).

No sé si portes alguna mena de presentació preparada. He demanat a
veure si podríem tenir un projector, però no m'ho han aclarit.

No crec que siguem massa gent, tot i que sembla que s'hi afegirà algú
més de les rodalies.