De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de
Emi Ortega
Enviado el: domingo, 24 de agosto de 2008 12:10
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Asunto: RE: [guifi-usuaris] Possible trobada/xerrada a Tavertet

Tranquil Jordi.

Jo nomes volia aclarir el fet de haver un node creat, el que es tracta es
crear xarxa i ajudar-nos per connectar a tots aquells que no tenen cap mes
opció que gufi.net. Valoro molt la teva tasca i dedicació i en cap cas he
pensat en que fossi la meva competència i si fos el cas benvingut siguis.

Ànims.