De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de
Jordi Costa
Enviado el: sábado, 23 de agosto de 2008 20:51
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Asunto: Re: [guifi-usuaris] Possible trobada/xerrada a Tavertet

He creat un altre node a la piscina de Tavertet:
http://www.guifi.net/node/16489
Volia mirar si des d'allà es podia arribar a les cases disperses de la
vall del Gorgàs al N de Tavertet (SI) i si hi havia alguna
possibilitat d'enllaçar des d'allà (NO)

He verificat també si des de la pròpia casa de l'Avenc (no des del
turó/node actual) se arribaria als Munts i sembla que si.

Jordi Costa <[EMAIL PROTECTED]> ha escrito: