Doncs s'haurà de provar lo de Can Carrasquet. Hi he passat alguna vegada i ahir m'ho vaig estar mirant des de dalt, i prop de la línia, però no recordava exactament quina era.

david <[EMAIL PROTECTED]> ha escrito:

El donar cobertura a clients des dels Munts pot ser efectivament una
bona solució per l'Avenc i algunes de les cases de "sota cingle".
Potser la que no queda massa ben situada és Can Carrasquet, una de les
interessades.

He vist que hi ha uns 7,2 km desde Can Carrasquet [1] als Munts, pels perfils hi hauria visió directa justa [2], hauria de confirmar in situ o preguntar-ho, però està de vacances :-) Desde Can Carresquet es veu la caseta elèctrica que hi ha a dalt de Tavertet, si segueixes el cable elèctric veuràs Can Carresquet sota els cingles.
També hi ha VdS-El bruguer [3] que sembla que estigui connectat.

He mirat si des dels Munts es podria donar cobertura a les cases de la
vall del Gorgàs (NW de Tavertet), però la majoria queden una mica
amagades. Llàstima !!!

Llàstima :-(

[1] http://guifi.net/vdscancarrasquet
[2] http://guifi.net/node/7051/view/distances
[3] http://guifi.net/node/8627

Ramon Roca <[EMAIL PROTECTED]> ha escrito:

No sé si això de "mediàtic" m'aplica gaire, però vaja...

En la línia del que vam parlar allà, he preparat un projecte (així avui també m'he entretingut a provar el nou mòdul de l'aplicació i veure quines coses queden per polir, i n'hi ha alguna...).
El pressupost és aquest:

http://guifi.net/node/16498

De moment no em complico la vida: Als dipòsits sembla molt clara la visió cap a Gurb i potser algun tros de Vic i tot, o sigui que podem fer un enllaç directe des d'allà. També es podria fer amb els Munts, però no ho tinc clar: Afegim salts per anar a buscar adsl's... i l'Avenç continuaria necessitant un enllaç a part, per no barrejar el troncal de la cobertura a les cases.

Això de l'Avenç, com que des d'allà no es veuen els dipòsits, ho faria a banda, muntant una sectorial des dels Munts de Tavèrnoles cap a aquell sector per agafar el que queda penjat, sembla que així faríem una mena de "sandwitx" assegurant més cobertura. Des dels dipòsits de Tavertet veig que també es donaria cobertura a cases de pagès sueltes de Vilanova de Sau. En qualsevol cas, sembla molt fàcil i clar, o sigui que no em preocupa gens ni mica. De moment aquesta part no l'he comptat, tot i que seria ben simple si voleu..., en el fons és una antena de cobertura i prou.

Es fa un pressupost "pelat" pensant en un muntatge de cap de setmana, ja que de moment el promouen els veïns a banda de l'Ajuntament i es volen ajustar despeses, i també n'hi ha algun que en vol aprendre, o sigui que David, espero que ja tinguem oportunitat de pringar-te ;), ja preveurem quan fem l'excursió per Tavertet un cop aclarim com surt el material.

Com que és un projecte, si voleu l'obro per fer els apadrinaments des d'allà, tot i que en zones noves, jo el que recomano és que s'ho facin directament ells, perquè si ningú se'n cuida, la gent no va soleta a fer donacions via web fins que no estan més familiaritzats.

SAX!