Moltes gràcies per l'oferiment.

Sembla que l'assumpte ha avançat molt en pocs dies. A veure si es pot tirar endavant aviat, que quan comença el fred hi ha menys gent voltant per el Cabrerès i es fa més difícil coordinar coses.

david <[EMAIL PROTECTED]> ha escrito:

Moltes gràcies Ramon. Ahir a la tarda vaig passar per allà. Van comentar-me que tot i que hi ha gent indecisa, sembla que si que hi ha un grupet suficient per començar a engegar-ho. Veurem.

El principi costa una mica Jordi, però ja veureu que quan la cosa funcioni (estigui muntada) sortirà més gent.
Per la meva part, em comprometo a ajudar-vos en el muntatge tant com pugui.

SAX !!!

Ramon Roca <[EMAIL PROTECTED]> ha escrito:

No sé si això de "mediàtic" m'aplica gaire, però vaja...

En la línia del que vam parlar allà, he preparat un projecte (així avui també m'he entretingut a provar el nou mòdul de l'aplicació i veure quines coses queden per polir, i n'hi ha alguna...).
El pressupost és aquest:

http://guifi.net/node/16498

De moment no em complico la vida: Als dipòsits sembla molt clara la visió cap a Gurb i potser algun tros de Vic i tot, o sigui que podem fer un enllaç directe des d'allà. També es podria fer amb els Munts, però no ho tinc clar: Afegim salts per anar a buscar adsl's... i l'Avenç continuaria necessitant un enllaç a part, per no barrejar el troncal de la cobertura a les cases.

Això de l'Avenç, com que des d'allà no es veuen els dipòsits, ho faria a banda, muntant una sectorial des dels Munts de Tavèrnoles cap a aquell sector per agafar el que queda penjat, sembla que així faríem una mena de "sandwitx" assegurant més cobertura. Des dels dipòsits de Tavertet veig que també es donaria cobertura a cases de pagès sueltes de Vilanova de Sau. En qualsevol cas, sembla molt fàcil i clar, o sigui que no em preocupa gens ni mica. De moment aquesta part no l'he comptat, tot i que seria ben simple si voleu..., en el fons és una antena de cobertura i prou.

Es fa un pressupost "pelat" pensant en un muntatge de cap de setmana, ja que de moment el promouen els veïns a banda de l'Ajuntament i es volen ajustar despeses, i també n'hi ha algun que en vol aprendre, o sigui que David, espero que ja tinguem oportunitat de pringar-te ;), ja preveurem quan fem l'excursió per Tavertet un cop aclarim com surt el material.

Com que és un projecte, si voleu l'obro per fer els apadrinaments des d'allà, tot i que en zones noves, jo el que recomano és que s'ho facin directament ells, perquè si ningú se'n cuida, la gent no va soleta a fer donacions via web fins que no estan més familiaritzats.

SAX!

En/na david ha escrit:

Moltes gràcies Ramon per la teva presència. Les teves paraules són sempre de gran ajut quan es tracta de introduïr gent nova a la xarxa.

Sempre és d'agraïr la presència d'algun crack mediàtic :-)

Aquesta és la ubicació del supernode al dipòsit que vam comentar http://www.guifi.net/node/6955

Tavertet dipòsits, també he vist Tavertet Piscines [1] com a node nou :-)
Endavant companys !!!

Anirem seguint l'assumpte.

SAX !!!

[1] http://www.guifi.net/node/16489

pd: ja estic recuperat del refredat

Salut,

Jordi

david <[EMAIL PROTECTED]> ha escrito:

En/na Ramon Roca ha escrit:
No el podies posar perquè no tenia la taxonomia :(, ara si que es pot.

Merci Ramon :-)

Refredat ara? Ui els refredats d'estiu....

Un desastre, i ara que és cap de setmana :-(

Sobre demà (be, ja avui, jo vinc des de l'Estartit... es a les 19h pero a on exactament? El meu telf és el 639712471, algu em pot donar un telf de
contacte? Miraria d'arribar uns 30 mins abans per gota que pugui.

M'he quedat a bcn :-(

SAX !!!

No sé si podré venir, doncs porto un refredat...  :-(

Ho he afegit a l'agenda [1] però no em surt a la portada :-(

M'haig d'anar familiaritzant :-P

SAX !!!

[1] http://guifi.net/node/16456

Correcte.

Serem una mica abans allà a la cantonada de l'Ajuntament (just entrar
al poble, a la dreta).

No sé si portes alguna mena de presentació preparada. He demanat a
veure si podríem tenir un projector, però no m'ho han aclarit.

No crec que siguem massa gent, tot i que sembla que s'hi afegirà algú
més de les rodalies.