On 5 Apr 2003 18:35:01 -0000, Ravn Hamberg wrote:

Hej Ravn,

>Jeg synes at det er tankevæggende at diskussionen om uddannelse kun kan
>fremmane et par sporadiske reaktioner, mens et emne om pumper eller
>pagajer(der før er diskuteret til besvistløshed) kan lave en veritabel
>mailstorm i min mailbox.

Personligt har jeg kigget mange gange på "uddannelse, eller ????" -
hver gang har jeg måttet konstatere at emnet er 'stort', og kræver
mere opmærksomhed end jeg kunne tilbyde lige på tidspunktet, det er
ikke bare lige....

>Jeg vil lige komme med et par kommentare:

Med masser af kloge ord.

>(som har været på året forløbig bedste tur i dag,
>tidligt op, 14 km nordpå i letmodvind, frokost, det blæser op, 14km surf
>og bølgeroning tilbage i 14-20 s/m, Thomas og jeg skreg af grin på hele
>hjemturen!!!!)

Jeg havde en møgtur i Torsdags. Red op imod vind og bølger ca. 5km -
havde ventet hjemturen ville blive sjov med surf og rygvind. Desværre
kom bølgerne fra to retninger, med ca 60° vinkel. Resultatet blev jeg
måtte styre som en tosse - flere gange kunne jag bare iagtage at
båden blev drejet fra side til side af søerne. Sikke et mas.!

Hygge
--
steen
---