Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af
[EMAIL PROTECTED]
Sendt: 10. juni 2003 12:07
Til: Havkajak Snak
Emne: Re: SV: Skjult reklame

Hej Jakob

Mit problem er IKKE at hverken du eller andre svarer helt konkret på et
spørgsmål, her er det jo helt fint at få svar, men det er det med de
lange
underskrifter jeg har noget imod,
Men der har været en tendens til at reklamere rigeligt for egen
buissnes,
ikke sådan at det er dig jeg tænker på, men sådan lidt generelt.

Venlig hilsen

Peter

Denne besked var sendt af Peter<[EMAIL PROTECTED]> fra webforum
Havkajak Snak.
<http://nx.dk/~havkajakroerne/php/phorum-3.4.2/read.php?f=7&i=193&t=192>

Besvar via email