Reklame, skult eller ej, er i øvrigt spildte bits på folk der ikke har fundet et feriejob endnu, men har brugt feriepengene fra sidste år.

NB: Ren teknisk interesse; hvordan kan det være at alle e-mails ikke kommer fra den samme server eller e-adresse fx [EMAIL PROTECTED]?

>For at listen vedvarende kan have en bred deltagelse opfordres alle til at
>overveje, om deres indlæg svarer til listens formål og har en bred interesse.
>Hvis dit indlæg har mere karakter af et personlig svar til et tidligere skribent,
>så vil det være mere passende at sende det udenom listen.

Jeg ved ikke om der er pga. af ovenstående passus (citat fra "mliste [EMAIL PROTECTED]") men jeg får efterhånden flest af den sidstenævnte katagori, dvs. uden om listen, uden at jeg opfatter dem som særligt personlige.
   Når man fx pga. EKSAMEN ikke lige har tid til at læse e-mails om diverse udstyr ville det være praktisk hvis kunne sorterer disse mails fra automatisk, men det er jo helt umuligt når mange af dem tilsyneladende kommer fra privatpersoner (det kræver lidt for udspekulerede e-mail filtre og meget tid, på min computer i hvert fald.)
   Så lad venligst være med det hvis det ikke er personlige beskeder, tak.

Mvkh.
Michael Laugesen