Hej Kasper.
Jeg har monteret en ganske almindelig stangholder, som kan købes i enhver
velassorteret grejforretning. Selve overstykket af stangholderen kan
afmonteres når den ikke anvendes. Fordelen er, at stangen vinkles ud fra
kajakken og op over pagajen. Linen går med andre ord fri af pagajen.

Iøvrigt har jeg eksperimenteret med udrigger i form af pagajflyder og
dæknettet. Det virker fint, under forudsætning af, at fisken ikke vinkler
sig ind mellem kajak og udrigger.

Vh. Jesper Pedersen

Denne besked var sendt af Jesper Pedersen<[EMAIL PROTECTED]> fra webforum Havkajak
Snak.
<http://nx.dk/~havkajakroerne/php/phorum-3.4.2/read.php?f=7&i=210&t=202>

Besvar via email