salam,

bulan lps saya ada meminta bantuan dan nasihat dari teman2 ttg masaalah
kewangan saya, saya ucakan terima kasih byk2 atas prihatin teman2, walau camna
pun masaalah saya ttp belum selasai,
dipendekkan cerita, ada satu pertubuahan yg bukan islam sedia membantu untuk
saya membayar hutang2 saya tapi dgn syarat saya kena ikut mereka, saya sedang
berfikir, klu seagama saya tk dpt membantu, dari saya kena declare bankrupt dan
hilang segala2nya, apa salahnya saya terima bantuan mereka tapi kerna hutang
saya hrus menggadaikan agama saya? saya berharap ada lah koperasi2 yg sedia
membantu saya, saya hya ada 5 hari aje lg, fikirn saya bercelaru skrg nie,
perlukah saya menerima bantuan mereka?

saya minta teman2 bantu dan berilah nasihat yg bernas, saya benar memerlukan nya

terima kasih atas keprihatin teman

Kirim email ke