From: hidayahnet@yahoogroups.com [mailto:hidayah...@yahoogroups.com] On Behalf
Of niesya muthalif
Sent: Friday, June 18, 2010 10:10 AM
To: Ikhwanul Muslimun
Subject: Re: Help Palestine [hidayahnet] mohon nasihat

SALAM...

Janganlah sampai tergadai agama kita dek kerana masalah kewangan...ingat la
segala masalah ada jalan penyelesaian...kita manusia sering diuji untukDIA
melihat tahap keimanan kita...skg ni sedar atau tidak agama kita diancam dlm
perbagai bentuk untuk merosakan akidah kita..sy harap En. dapat la berfikir
panjang... jangan hanya masalah kewangan kita menyesal seumur hidup... dunia ni
hanya la pinjaman.. ujian yang di beri untuk mengingatkan kita kepada NYA..
Allah takkan menguji umat nya yang tidak tahan duji..
yang buruk dtg dari sy yg baik dariNYA..sy berdoa en.dpt selesaian masalah en.
[http://mail.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/tsmileys2/01.gif]

--- On Mon, 31/5/10, Halimah Abd. wa...@yahoo.com <Halimah Abd.