*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
 {  Sila lawat Laman Hizbi-Net -  http://www.hizbi.net     }
 {        Hantarkan mesej anda ke:  [EMAIL PROTECTED]         }
 {        Iklan barangan? Hantarkan ke [EMAIL PROTECTED]     }
 *~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
          PAS : KE ARAH PEMERINTAHAN ISLAM YANG ADIL
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
quit ler, kalau nak quit sgt..pergi kat pusat islam declare kat situ saya 
nak keluar dari islam..pas tu gi pej.pendaftaran declare kat sana , tak 
susah, buat lar apa yang patut asalkan awak bahagia ..


>From: "r.o.h.a.z.a" <[EMAIL PROTECTED]>
>To: aziz awang <[EMAIL PROTECTED]>, [EMAIL PROTECTED]
>Subject: Re: H-Net* I WANT TO QUIT ISLAM!!!
>Date: Tue, 22 Aug 2000 21:38:17 -0700 (PDT)
>
>
>  *~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
>  {  Sila lawat Laman Hizbi-Net -  http://www.hizbi.net     }
>  {        Hantarkan mesej anda ke:  [EMAIL PROTECTED]         }
>  {        Iklan barangan? Hantarkan ke [EMAIL PROTECTED]     }
>  *~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
>           PAS : KE ARAH PEMERINTAHAN ISLAM YANG ADIL
>  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>Just wondering..is it from truly Muslim Girl or
>someone else want to give others bad impression about
>ISLAM?
>--- aziz awang <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> >
> >
> >
>*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
> >  {  Sila lawat Laman Hizbi-Net -
> > http://www.hizbi.net     }
> >  {        Hantarkan mesej anda ke:  [EMAIL PROTECTED]
> >       }
> >  {        Iklan barangan? Hantarkan ke
> > [EMAIL PROTECTED]     }
> >
> >
>*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
> >           PAS : KE ARAH PEMERINTAHAN ISLAM YANG ADIL
> >
> >
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> > Assalammualaikum wr wb,
> >
> > Sila bantu adik kita ni..... paling minima kita
> > berdoa.....
> >
> > Salam
> >
> > ************************************
> >
> > Relationships
> >
> >
>http://www.skali.com/cgi-bin/forum/showthreaded.pl?Cat=&Board=rlships&Number=53&page=0&view=collapsed&sb=5#Post53
> >
> >
> >
> > Subject
> >                  I WANT TO QUIT ISLAM!!!
> >
> > Posted by
> >                  fatimahmusa
> > Posted on
> >                  15/5/00 16:54
> >
> >
> > Please... somebody help me. I just want to live my
> > own life with any
> > inteference from the authorities.
> >
> > Iam a Malay girl who lives in Malaysia. I was born a
> > Muslim. I hate the
> > system here. I cannot eat what I like. I cannot do
> > what I like. I cannot go where I like. I cannot be
> > what I want to be. I
> > cannot be with whoever I like. It is so
> > anti-freedom,
> > anti-equality, and anti-prosperity.
> >
> > Everyone is forced to become a Muslim. The Muslims
> > live in constant fear of
> > the religious organizations. They are
> > proposing that those who change their religion be
> > imprisoned or executed. We
> > cannot change our religion. We cannot
> > change our Malay name! We are forced to have the
> > religion our parents give
> > us! What a bad law!
> >
> > The government here is scared of the extremist and
> > fanatical religious
> > organization. Now I want to change my religion.
> > I want to be a free thinker. I don't want to be a
> > Muslim anymore. I want to
> > quit Islam.
> >
> > I hope somebody can give the advice. How can I
> > change my Malay name and my
> > Islam religion. I am 16 years old.
> > Please reply by posting or by e-mail to me.
> >
> >
> > fatimah musa
> >
> >
> > [EMAIL PROTECTED]
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >                                     Entire thread
> > Subject
> >                                             Posted
> > by
> >
> >      Posted on
> >    I WANT TO QUIT ISLAM!!!
> >
> > fatimahmusa
> >
> >      15/5/00 16:54
> >     Re: I WANT TO QUIT ISLAM!!!
> >
> > robertcages
> >
> >      14/8/00 14:56
> >     Re: I WANT TO QUIT ISLAM!!!
> >                                             Bobby
> > Deol
> >
> >      8/8/00 00:04
> >     Re: I WANT TO QUIT ISLAM!!!
> >
> > danny_azman
> >
> >      11/7/00 10:51
> >
>________________________________________________________________________
> > Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at
> > http://www.hotmail.com
> >
> >
> >
> >
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> >  ( Melanggan ? To : [EMAIL PROTECTED]   pada body
> > : SUBSCRIBE HIZB)
> >  ( Berhenti ? To : [EMAIL PROTECTED]  pada body:
> > UNSUBSCRIBE HIZB)
> >  ( Segala pendapat yang dikemukakan tidak
> > menggambarkan             )
> >  ( pandangan rasmi & bukan tanggungjawab HIZBI-Net
> >                )
> >  ( Bermasalah? Sila hubungi [EMAIL PROTECTED]
> >                )
> >
> >
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> >
> > Pengirim: "aziz awang" <[EMAIL PROTECTED]>
>
>
>=====
>~~~ rohaza ~~~~
>     Shah Alam,Selangor
>     MALAYSIA
>
>__________________________________________________
>Do You Yahoo!?
>Yahoo! Mail - Free email you can access from anywhere!
>http://mail.yahoo.com/
>
>  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>  ( Melanggan ? To : [EMAIL PROTECTED]   pada body : SUBSCRIBE HIZB)
>  ( Berhenti ? To : [EMAIL PROTECTED]  pada body:  UNSUBSCRIBE HIZB)
>  ( Segala pendapat yang dikemukakan tidak menggambarkan             )
>  ( pandangan rasmi & bukan tanggungjawab HIZBI-Net                  )
>  ( Bermasalah? Sila hubungi [EMAIL PROTECTED]                    )
>  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>
>Pengirim: "r.o.h.a.z.a" <[EMAIL PROTECTED]>

________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 ( Melanggan ? To : [EMAIL PROTECTED]   pada body : SUBSCRIBE HIZB)
 ( Berhenti ? To : [EMAIL PROTECTED]  pada body:  UNSUBSCRIBE HIZB)
 ( Segala pendapat yang dikemukakan tidak menggambarkan             )
 ( pandangan rasmi & bukan tanggungjawab HIZBI-Net                  )
 ( Bermasalah? Sila hubungi [EMAIL PROTECTED]                    )
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pengirim: "norhayati hj.ramlee" <[EMAIL PROTECTED]>

Kirim email ke