WHY YOU WANT TO QUIT ISLAM .... ISLAM IS GOOD RELIGIOUS ... U CAN LOOKS YUSOF ASLAM ... AFTER HIS READ ALQURAN MEANING .. HIS COME TO ISLAM.. WHY YOU ARE MUSLIM, YOU WANT TO QUIT ISLAM? ....
YOU CAN READ ALQURAN MEANING ... YOU CAN LOVE ISLAM ... I HOPE YOU CAN DO IT ... THANKS ..
CUBA ANDA MEMBACA TAFSIR ALQURAN .. ANDA AKAN TENANG DAN BAHGIA SETELAH
MENGERTI DAN MEMAHAMINYA ... ISLAM ADALAH AGAMA SEBENAR YANG DAPAT MEMBAHGIAKAN
MANUSIA DUNIA DAN AKHIRAT... SEMUA PERATURAN DAN SURUH DAN TEGAH DALAM
ISLAM MEMPUNYAI HIKMAH DI SEBALIKNYA UNTUK KEBAIKAN MANUSIA DUNIA DAN AKHIRAT
CUMA ORANG YANG TAK MENGERTI SAHAJA YANG TAK DAPAT MENILAIKAN NYA.. UNTUK
ITU PERLULAH MANUSIA BELAJAR MENUNTUT ILMU ISLAM .. AGAMA YANG SEBENAR
YANG BOLEH MEMBAHGIAKAN MANUSIA ... TIADA AGAMA LAIN YANG BOLEH MEMBAHGIAKAN
MANUSIA DUNIA DAN AKHIRAT.. HANYALAH AGAMA ISLAM.. SEMOGA ANDA MENDAPAT
HIDAYAH DARI ALLAH ... SEHINGGA DAPAT MERASAKAN CINTA DAN KASIH KEPADA
ALLAH, RASUL, ALQURAN DAN AGAMA ISLAM ... ITULAH YANG LEBIH BERHARGA
DARI SEGALA ISI DUNIA..
YOU CAN READ ISMAMIC WEBSITE .. ANDA BOLEH MELIHAT WEBSITE ISLAM, BELAJAR
DARI GURU AGAMA YANG BERTAULIAH ... SUPAYA ANDA TIDAK MENYESAL DI AKHIRAT
NANTI KERANA KELUAR DARI ISLAM DAN MENINGGALKAN ISLAM AGAMA YANG SUCI DAN
AGAMA YANG BENAR ...
SILALAH LIHAT WEBSITE SAYA DAN WEBSITE ISLAM YANG LAIN ... BACALAH
BUKU AGAMA DAN BELAJAR DARI GURU AGAMA ISLAM ... TENTU ANDA AKAN MEMAHAMI
DAN MENYAYANGI ISLAM ... TIADA YANG LEBIH BERHARGA DARI HIDAYAH DARI ALLAH
KEPADA MANUSIA YANG BERAGAMA ISLAM ... INSYAALLAH..
my website :
http://www.geocities.com/noorainy/
http://www.geocities.com/noorymy/
sekian, wasalam...
tq.
saudara seagama islammu,
- noorainy -
***********
aziz awang wrote:
*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
{ Sila lawat Laman Hizbi-Net - http://www.hizbi.net }
{ Hantarkan mesej anda ke: [EMAIL PROTECTED] }
{ Iklan barangan? Hantarkan ke [EMAIL PROTECTED] }
*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
PAS : KE ARAH PEMERINTAHAN ISLAM YANG ADIL
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Assalammualaikum wr wb,Sila bantu adik kita ni..... paling minima kita berdoa.....
Salam
************************************
Relationships
Subject
I WANT TO QUIT ISLAM!!!Posted by
fatimahmusa
Posted on
15/5/00 16:54Please... somebody help me. I just want to live my own life with any
inteference from the authorities.Iam a Malay girl who lives in Malaysia. I was born a Muslim. I hate the
system here. I cannot eat what I like. I cannot do
what I like. I cannot go where I like. I cannot be what I want to be. I
cannot be with whoever I like. It is so anti-freedom,
anti-equality, and anti-prosperity.Everyone is forced to become a Muslim. The Muslims live in constant fear of
the religious organizations. They are
proposing that those who change their religion be imprisoned or executed. We
cannot change our religion. We cannot
change our Malay name! We are forced to have the religion our parents give
us! What a bad law!The government here is scared of the extremist and fanatical religious
organization. Now I want to change my religion.
I want to be a free thinker. I don't want to be a Muslim anymore. I want to
quit Islam.I hope somebody can give the advice. How can I change my Malay name and my
Islam religion. I am 16 years old.
Please reply by posting or by e-mail to me.fatimah musa
[EMAIL PROTECTED]
Entire thread
Subject
Posted by
Posted on
I WANT TO QUIT ISLAM!!!
fatimahmusa
15/5/00 16:54
Re: I WANT TO QUIT ISLAM!!!
robertcages
14/8/00 14:56
Re: I WANT TO QUIT ISLAM!!!
Bobby Deol
8/8/00 00:04
Re: I WANT TO QUIT ISLAM!!!
danny_azman
11/7/00 10:51
________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
( Melanggan ? To : [EMAIL PROTECTED] pada body : SUBSCRIBE HIZB)
( Berhenti ? To : [EMAIL PROTECTED] pada body: UNSUBSCRIBE HIZB)
( Segala pendapat yang dikemukakan tidak menggambarkan )
( pandangan rasmi & bukan tanggungjawab HIZBI-Net )
( Bermasalah? Sila hubungi [EMAIL PROTECTED] )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Pengirim: "aziz awang" <[EMAIL PROTECTED]>
