Suma mentionata de tine este cea oficiala. Peste tot
este asa nu numai in P16.

  Mi se pare exagerat ca se incearca sa jumuleasca
studentii care incearca sa faca un ban pe perioada
verii pentru a putea continua anul urmator de studii.

  Pe langa asta, nu s-a facut absolut nici o detaliere
a ce inseamna suma respectiva.

  Cat despre subventia de la Minister, s-a specificat
pentru luna trecuta, este in jur de 400 k / student.

  Si atunci de unde diferenta de 1 milion? Pentru ce?
Consumurile, fara subventie nu costa mai mult de 1
milion de persoana pe luna. O garsoniera nu costa mai
mult de 100 euro/luna.In timpul verii apa calda avem 3
zile din 7 si argumentele ar putea continua...

  Cat credeti ca poate castiga un student care
munceste pe vara? Pt majoritatea dintre noi 2.250.000
de apropie de jumatate de salariu.

  Dar ce se intampla cu cei care raman in camin pentru
ca fac practica sau sunt la master?

  Suma respectiva a fost 'dictata' de catre conducerea
serviciului social, mai precis de catre domnul
director  Manolache. Sunt sigur ca daca i-am cere
explicatii dumnealui ne-ar trata cu acelasi stil
grosolan de exprimare, care il caracterizeaza.

  Asa ca am intrebat-o pe Doamna Rector...
  La intalnirea de miercurea trecuta cu dumneaei ni
s-a promis ca saptamana aceasta se va face o
reevaluare a acestei sume si vor fi facute publice
motivele pentru care s-a facut aceasta marire.

Totusi nu se spune nimic, ramane doar o cifra afisata
l aintrarea in camin...

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1066#1066

--- cantor2003 <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>       Salut ,
>      azi dimineata la intrarea in P16 era pus un
> afish ptr cei care
> doresc sa stea in regie in vacanta shi la sfarsitul
> anuntului era
> anuntat cu non-shalanta un pret estimativ - 75.000
> lei/zi/persoana.
> Cam mult ptr conditiile de aici. Stau shi ma intreb
> cat poate
> reprezenta subventia pe care o primesc studentii in
> timpul anului din
> valoarea chiriei , daca se ajunge in timpul verii la
> 2.250.000 pe zi?
> [...]
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1063#1063

http://mail.yahoo.com

info_upb@yahoogroups.com - cel mai mare grup studentesc din Romania, peste 1500
de studenti de la toate facultatile din Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.

http://www.infoupb.ro/forum/ - Forumul Studentilor din Politehnica