In strainatate este cu totul altceva decat la noi, asa ca mai bine nu discutam in necunostinta de cauza. Eu iti zic ca daca raportam nivelul de trai din strainatate la cel din Romania suntem intr-un dezavantaj vizibil. Atunci cand va fi si la noi acelasi nivel de trai, nu va avea nimeni de comentat daca se va plati taxa la facultate.
Pana atunci iti zic eu ca daca se va face asa ceva la noi, vor face facultate, in marea lor majoritate, numai persoane fara prea mari perspective. Si imi este frica sa ma gandesc unde vom ajunge in acest mod.
Numai bine!
Sorin UDREA

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1073#1073