Din cate stiu eu afara cam fac facultatea aia cu bani sau cei care sunt foarte buni si primesc burse, nu-i asa ? Oricum in romania ar mai trebui redus numarul studentilor.

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=72#1072

From: info_upb@yahoogroups.com [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of udrea sorin
Sent: 20 iunie 2005 14:02
To: info_upb@yahoogroups.com
Subject: Re: [info_upb] [cazari vara] vrei sa stai in regie la vara ? think again!

Este un lucru "demn de apreciat" cum domnul Manolache ridica in fiecare an, pe perioada verii, costul regiei de camin. Anul trecut s-au platit 50.000 lei, anul acesta 75.000 lei. Daca s-ar progresa in stilul asta in Romania, am ajunge in 10 ani intre primele 5 tari din lume. Vad ca domnul Manolache nu glumea atunci cand spunea ca facultate trebuie sa faca doar cei cu bani.

Sper din tot sufletul sa se ia cat mai curand o decizie in ceea ce priveste valoarea regiei de camin. Ca in acest stil cred ca numarul celor cazati in Regie se va reduce drastic.

Numai bine!

Sorin UDREA

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=69#1069