Nu va suparati ati putea sa discutati pe forum: http://www.infoupb.ro/forum/ despre aceste subiecte...gen zgomote care va streseaza...cazari pe vara...tot felul de subiecte care sincera sa fiu sunt dezbatute la infinit fara a fi discutate serios...se tot da din una in alta...
Din cate vad eu se numeste [info_upb]....deci ar trebui sa se discute subiecte legate intr-adevar de scoala ...cursuri ...seminarii...prezentari ...job-uri una alta...
Daca chiar vreti sa va discutati cap in cap pana la sfarsitul veacului luati-va mailul unul altuia...nu de alta da umpleti la o gramada de lume mailul cu zeci de replici ...care unii chiar nu vor sa le citeasca...pentru ca nu contin nimic util...
Cred ca asta e opinia mai multora...mai ales ca acum catva timp ati mai fost rugati aceeasi chestie...sa intrati pe un forum undeva sa discutati de ale voastre...nu pe mailurile noastre care vrem totusi sa primim ceva de pe [info_upb] util

Multumesc frumos!!

L.

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1092#1092