From: info_upb@yahoogroups.com [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of udrea
sorin
Sent: 20 iunie 2005 14:02
To: info_upb@yahoogroups.com
Subject: Re: [info_upb] [cazari vara] vrei sa stai in regie la vara ? think
again!

Este un lucru "demn de apreciat" cum domnul Manolache ridica in fiecare an, pe
perioada verii, costul regiei de camin. Anul trecut s-au platit 50.000 lei,
anul acesta 75.000 lei. Daca s-ar progresa in stilul asta in Romania, am ajunge
in 10 ani intre primele 5 tari din lume. Vad ca domnul Manolache nu glumea
atunci cand spunea ca facultate trebuie sa faca doar cei cu bani.

Sper din tot sufletul sa se ia cat mai curand o decizie in ceea ce priveste
valoarea regiei de camin. Ca in acest stil cred ca numarul celor cazati in
Regie se va reduce drastic.

Numai bine!

Sorin UDREA

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1080#1080

info_upb@yahoogroups.com - cel mai mare grup studentesc din Romania, peste 1500
de studenti de la toate facultatile din Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.

http://www.infoupb.ro/forum/ - Forumul Studentilor din Politehnica