-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Xucramel
Enviado el: martes, 15 de junio de 2004 7:06
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] Ignorancia

Crec que tens molta raó.

Jo hi afegiria els que no saben ni escriure:

- Barregen adverbis singulars amb substantius plurals
- Es deixen verbs pel camí
- Posen el subjecte en plural i el verb en singular
- Fan construccions sense sentit.

El llenguatge serveix per estructurar el pensament, ja ho deia Plató i
ho segueix dient Chomsky.

Qui no escriu bé, no pensa bé.

d> Estic segur que estem envoltat d'ignorants absoluts. Gent que ho
d> ignora tot i, el que es pitjor, creu que ho sap tot. I, en
d> conseqüencia, les seves valoracions de les coses es totalment errònia.
d> Ahir va haver-hi el.leccions europees i el que llegeixo en arreu i
d> sento comentaris que ha el PSOE, les esquerres.