Lluís, i tant que hi ha bon rotllo, no ho dubtis. :-)) Continuem
comunicant-nos.

Sempre m'he guiat per la lògica (compta la meva es clar, com cadascú). Soc
(crec recordar) del pla del 57 i la matemàtica moderna "afortunadament" no
la vaig fer servir. Dic afortunadament perquè no m'hi he aclarit mai, ho dic
de debò, ho reconec (vaig estudiar una mica a revalida per si cas algun boig
fotia algun experiment amb nosaltres)  .... uff !!!, això dels conjunts i
subconjunts deu ser fàcil (tothom ho diu), però com que no m'ho van saber
explicar !!!! (o jo soc totxo). Consti que les millor notes de sempre han
estat les mates i les pitjors la literatura i la gramàtica, les odio, no
tenen lògica...... per mi, clar. Es per això que em costa molt dir i
expressar el que penso. (perquè a vegades penso i raono, tot i així l'erro,
com tots) ;-)))

Pel que fa a qui "no tenen ni idea del que diuen" (tens raó, tot i que ho he
viscut personalment, ... en deien "encantador de serpientes", volien
escoltar allò precisament, parlar el mateix "idioma"). Però afegiria .....
voleu dir que potser hi ha gent que per molt be que els hi expliquis tampoc
l'escolten, o lo que es mes greu, no volen escoltar.

No volen escoltar perquè no volem raonar, no ens facis pensar, es massa
cansat. Compta que això ens passa a tots alguna vegada, es allò d'anar a
veure una peli que no tinguem que pensar, que ens ho donin tot fet, que es
prevegi el final. Si parlem d'eleccions ens queixem de que no ens ho han
explicat be, hem fet algo nosaltres per saber que votem? jo no, tot i que
potser he estat l'únic que no s'ha preocupat i l'únic en culpar als demés.

Per tant la comunicació (entenc que parleu d'això) es amb dues direccions i
a vegades un emet per la tele i altre connecta la radio i a sobre en ona
curta (es un exemple, potser dolent, però s'entén, no? ..... perdoneu,
m'explico, no?. :-)). Ostres, es que a vegades es fa difícil.

Un dia em va tocar explicar l'IVA (parlo de fa anys) et puc assegurar que em
vaig fotre tal lio que no sabia per on sortir-me. Afortunadament l'altre (el
receptor) estava pitjor que jo i per tant les "rucades" que vaig dir van
anar a missa. El meu cap em va preguntar al sortir: perquè que li has dit?
no he entès res !. La meva resposta: jo tampoc m'he entès, però ha quedat
be, no? Era un diàleg tipus Tip i Coll, amb la parodia del vas i la jerra
d'aigua.

El client davant la seva "ignorància", afegint la meva "seguretat" es va
mostrar molt receptiu i posant cara d'entendre tot el que li deia. Davant
d'aquesta actitud encara li fotia mes fort fins que poc a poc ho vaig parar
per sortir-me (ara em foto vermell al recordar-ho i explicar-ho). Compte, a
veure si ho vaig "clavar" sense saber-ho?. Ara es un dels millor clients i
mai hem tornat a parlar-ne, potser per vergonya de tots dos. I es que això
de l'IVA algú encara m'ho ha d'explicar be. Ei, que soc ruc però no tonto.

P.D.: Algun podeu pensar que m'invento les coses, son totes verídiques, son
les meves experiències, he tingut sort en viure-les (per mi molt
enriquidores totes) i en tinc un bon grapat.