From: "dolsa" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Pere Castells" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, June 15, 2004 6:37 PM
Subject: Re[2]: [Internauta] Ignorancia

Hola,

Tuesday, June 15, 2004, 3:26:06 PM, escrius:

PC> Sincerament ara m'he perdut. No ho dic per ningú, quedi clar. Potser foto lo
PC> pota, però es que .....

Es la eterna excusa dels que per saber molta sintaxis i molta
ortografia es creuen superiors als demes en tots els camps.
I com tots els mrtals son savis en unes coses i ignorants en altres.
Pero en molts casos son ignorants del que ignoren.
I això es molt greu.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net