From: "Montserrat Garriga" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, July 02, 2004 1:14 PM
Subject: Re: [Internauta] Andorra - Lladorre

Hola. els meus pares viuen a Andorra.
Per Pal es pot passar, aquest any no sé com està el camí, però amb jeep
o amb un cotxe prou alt es pot passar, no cal anar a donar la volta, és
molt probable que et trobis els "holandesos"  (van de vert = guardia
civil) que van amb el jeep o amb moto de montanya, l'excursió és molt
maca i  si algu no hi posa remei la montanya de Tor la volen urbanitzar.
Bon viatge
Rat

En/na Jordi Vergés ha escrit:

Holes. A veure si algú em pot ajudar. La setmana que vé me'n vaig a

andorra.

Estaré de càmping a Llorts (prop d'Ordino). I bé, un dia m'agradaria

pujar

el pic de Certascan (q s'ha d'anar fins a lladorre amb cotxe). Llavors,

Algú

sap si es pot sortir d'Andorra per Arinsal o Pal i entrar a catalunya per
Tor  o així per anar cap a Llavorsí? O s'ha de biaxar fins a la Seu?

A veure si algú ho sap! Gràcies!

Este mensaje ha sido analizado y protegido por la tecnologia antivirus

www.trendmicro.es