Hola,

Sunday, November 28, 2004, 12:53:53 PM, escrius:

BV> El Diumenge 28 Novembre 2004 03:09, bin ladilla va escriure:

BV> Aquesta és la única força: el tictac dels representants escollits.

El que no acabo de entendre com en Carod (o el seu partit que ell
dirigeix) recolça als que han treballat per darrera per no fer
possible el reconeixement de les seleccions catalanes.
Per que per mes que en Maragall es "retrates" a Macau amb la selecció
el que interessa es que ho facin a Madrid presionant al PSOE. I vist
com actuen realment on es "retraten" es a Madrid. I ben "retratats".
I Carod que digui el que vulgui pero esta recolçant als espanyolistes.
. . .  pero disfressats de catalanistes.
Jo tinc tanc clara la C de PSC com la de PPC. Tenen el mateix valor.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net