> Hi ha una marca molt bona de ganivets que són dos
> bessons. No em recordo com es diu, el logo és dos
> bessons en vermell (crec).

"solingen" http://www.schneidwaren-solingen.de/
de fet, solingen és el nom del poble on hi ha la fŕbrica d'aquests ganivets,
que es diu com el poble.

> També fixa't que siguin d'ŕnima sencera, o sigui que
> hi hagi metall fins al final de tot el mŕnec. (Pots
> veure fins on arriba posant el ganivet de perfil).

i encara que digui que pot anar a la rentaplats, tu renta'ls a mŕ.

Et diria que per treballar a la cuina amb 3 o 4 ganivets bons n'has de tenir
prou: un de petitó (15 cm), un de gran (25 cm), un de prim (tipus pernil) i
un pelapatates, més et despistaran i prou. I si estŕs esplčndid afegeix-hi
una broca d'esmolar.

Albert Que