Hola, era el programa "El lloro, el moro, el mico i un senyor de Puerto Rico", que em sembla que després es va dir "l'Orquestra" i després el van substituir pel programa "Postres de músic" que feia el Josep Maria Solé i Sabaté, i que també el van suprimir recentment, igual que aquell, perquè eren programes on es deien les coses pel seu nom, cosa que sembla que no agrada massa als directius de Catalunya Ràdio. Si no recordo malament, els que feien el programa inicialment eren el Jordi Vendrell, el Ramon Barnils (malhauradament els dos ja són morts) i el Quim Monzó. Crec recordar que en van fer un llibre que es titulava igual que el programa "El lloro, el moro, ..." Posteriorment s'hi va afegir el Sergi Pàmies i altres...

Manuel

En/na Pere Castells ha escrit:

Bona tarda:

Ara comentant amb una amiga programes de radio ha sortit un que no recordem el nom...

A veure, es feia a Catalunya Radio per la tarda (potser fa 10-20 anys), recordem els resums que feien de les telenoveles i era un grup formar per Quim Monzó, Sergi Pàmies i estem entre Jordi Vendrell i el Ramon Barnils com el tercer component (jo voto pel darrer).. també connectaven amb lo "Tigre d'Alzira" en Ferran Torrent ... que també deia la seva.

Fotien una conya genial comentant el capítol de Dancing Days la telenovela de Sonia Braga, estaven enganxats, era sobre les 4-5 de la tarda.

Algú se'n recorda del nom del programa? _______________________________________________