Personalment jo crec que si jo a la meva feina no puc fer una tasca perque el meu proveidor (del que sigui) no em dona un producte en condicions, no puc queixar-me de que la competencia ho faci bé.
Plantegem-nos una pregunta, allà on els Michelin van clarament millor que els Bridgestone, has anat més lents per ser solidaris???
Finalment em sembla vergonyós que el public americà carregui contra els que van correr...., es clar que això deu ser animar de forma preventiva o alguna cosa així.
Salutacions a tothom,
Xavi Batalla
>Jo crec que tots han fet el ridícul en la mateixa mesura. Tant els uns per >no tenir uns pneumàtics competens com els altres per voler correr tant si >com si, sense pensar an la seguretat de la majoria. Hagues estat bé que els >ferrari haguessin nat al carrer en la sortida aquella de boxes dels >Shumi.... imagineu un podi Jordan - Minardi .. jajajajajaja >----- Original Message ----- >From: "Pere Castells" <[EMAIL PROTECTED]>>To: "LLISTA Internauta"
_______________________________________________ llista de correu de l'Internauta [email protected] http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
