Jaja, és bona l'anècdota. I la teva dona ja es
malpensada de per si o li has donat motius, eh?? ;-PP

A mi em va frapar molt el cas d'una companya de feina
que tenia, que se'n va anar de vacances amb uns amics
informàtics a un camping i tots s'emportaven els
ordinadors per jugar en xarxa. Em vaig quedar... ==:-O
(amb els pèls de punta).

Per això que hi ha casos i casos.

Sílvia