Holes:

Casi no tinc ganes d'escriure, em tremolen les mans i sento una forta debilitat .... m'han donat una molt mala noticia (profesional) ... en fi, es la vida ... i aquesta continua. Ves quin remei .....

No, no em quedo sense feina però un dels proveïdors que tinc deixa de fabricar un producte que representava el 30% de la facturació ..... tots els ponts, totes les carreteres, tots els ciments passaven per aquí ... era des de on estàvem construint aquesta empresa .... per fi haviam acoseguit vendre el nostre cos i no a canvi d'uns diner donats per un altre. Per fi tenia una mica, no mes una mica, de llibertat.

Perquè ho explico? perquè sou de la família, perquè no se on cridar, no se on pregar, no se si val la pena fer-ho .. però sento la necessitat de fer-ho, d'explicar-ho.

Vam començar al 1999 amb dues taules fetes d'unes portes sense pany (de les de cartó-pedra) i quatre cavallets de fusta. Del no res, ni un duro, ni un client, amb molta feina però amb molta il·lusió ... s'havia començat des de avall. Ens sentíem i ens sentim orgullosos d'haver-ho fet, no tothom pot dir el mateix. Ningú ens ha regalat res, mes aviat han estat pals a les rodes, però amb força els hem anat trencant, un a un.

No mes la credibilitat que teníem i la feina ben feta ens podia ajudar ha sortir del forat .... era una aposta arriscada, que sabíem que funcionaria, era mes il·lusió que altra cosa. I la vam fer funcionar .. i tant que ho vam fer !!!. Amb 5 anys ens vam convertir en la primera empresa de tota Europa del producte en qüestió. Ja ho he dit, molt orgullosos ens sentim. Massa fe potser? ... segur que si, ni ells hi creien ...

Ara, de cop, casi tot se'n va avall .... s'ensorra per moments .... es el moment mes dur dels que he viscut (laboralment parlant, personalment de pitjors, molt pitjors però ara no toca) i en porto uns quants .... vàrem començar 2 ... i amb tot l'esforç ens havíem consolidat, en som 8 ... no podíem carregar amb mes gent, les despeses s'havien de controlar a la mil·lèsima, no hem volgut mai començar la casa per la teulada, mica en mica, poc a poc, pas a pas, .... ara estàvem a punt de despegar .... era el moment ... tot un plegat un motor ha deixar de funcionar en el pitjor moment ... ens agafem fort als comandaments .... hem de pujar, no se com però ho hem de fer.

Queda l'experiència que diu que .... d'èpoques de crisis qui es fort surt mes fort .... això ho he après amb el temps (d'algo m'han de servir els 36 anys de vida laboral) ... es així .... la competència, la crisis ayuda, estimula al cervell, fa pensar i espavilar ..... ara o mai .....

Una abraçada a tots.

P.D.: Volia escriure sobre els fills de puta del gremi de les Açores (m'ho permeto en aquest moments) que va iniciar una guerra amb una excusa que ara neguen, però ..... que els donin pel sac .... ara no estic per entendre res i menys a ells. Hem volen al seu costat? ni de broma ..... no estic amb vosaltres, no soc indiferent, estic contra vosaltres que heu ficat aquest mon al costat de l'autodestrucció ..... pandilla de ..... tenen sort que vull ser educat per això no mes els hi dic que son uns ... fills de ..... ojalà el proper atemptant os caigui de ple ... però com sempre teniu sort i serem nosaltres qui rebem. Com he dit abans, la sort, no dura tota la vida. A cada porc li arriba el seu Sant Martí (no tinc ni esma per traduir). No sabeu quant m'alegraria .... que lo sepas Morales !! _______________________________________________