Dons si, sou com la família (a vegades fins hi tot mes) ... agraït pels comentaris .... amplio una mica mes ....

Potser no m'explicat prou be ...

No, el proveïdor no plega ... crec que ho he dit ..... el que fa es deixar de fabricar un dels seus productes ..... no hi ha alternativa com a tal .... vull dir que no hi ha un producte idèntic, has d'anar buscar una altra solució, una altra formula per obtenir el mateix resultat ... en el mon d'alimentació no es tan simple com l'exemple que posaré mes avall.

No es el cas, però si fos un colorant (que no ho es, insisteixo, però es per si s'entén millor) es impossible una alternativa a aquell colorant ... si pot semblar però les reaccions que te vers a diferents paràmetres fa impossible clonar l'aspecte, es un vermell però diferent .... factors com temperatura, pH, interacció amb d'altres ingredients, etc, fa que tinguis que reformular-ho tot.

Això es un mal de cap per tothom .... el mon d'alimentació es molt simple i a l'hora molt complicat .... si demà el fabricant de "vainillina", que subministra a Cacaolat per posar un exemple, deixa de fer aquest aroma es una catàstrofe per la marca .... en podeu estar segurs.

En tinc d'altres d'alternatives, potser fins hi tot poden ser iguals, però en la meva feina hi ha una cosa que es diu serietat, credibilitat, ... costa molt, moltisim fer un client, acostumar-lo al teu producte ... qualsevol canvi es perillós .... nosaltres els consumidors som molt fins ... mes del que ens creiem .... abans he posat un exemple ..... clar que en buscaré d'altres, ves quin remei, però ara, al client, li dius miri ... bla, bla, bla ..... se de que va, no es el primer cop ..... sentireu els crits des de on sigueu. D'aquest producte (del que prefereixo no dir el nom) en mengeu tots, absolutament tots (casi puc ficar la ma al foc).

Una possibilitat, almenys una, es que ...... s'han posat d'acord en el mercat ... son elucubracions però te tota la pinta (no es pot provar, es delicte, però es fa). Es com si ara una marca d'impressores que, a la vegada feia ordenadors (no poso noms), es posa d'acord amb una altre fabricant dient ... mira, deixo de fabricar-les, aquest sector, te'l deixo a tu i tu no et posis en el meu .... d'acord? .. te tota la pinta ... la alternativa es altra multinacional que a la vegada domina un altre sector primari. Sento no poder dir noms, no puc ....

Gràcies pels ànims ..... se que amb vosaltres hi puc comptar .... com amb mi ... pel que vulgueu ... menys la dona, no fotem ...

Ara ja estic un pel mes ..... ha de fer xup-xup ..... :-)

P.D.: Tot i així direu que no s'entén ... ho se, jo tampoc, no s'entén gens .. però son coses altes finances suposo .... aquest es el risc de molts negocis .. no som ningú. Per això l'estupor dels primers moments .... alguna explicació hi ha, però igual no la se mai.