En/na Pere Castells ha escrit:
Holes:

Casi no tinc ganes d'escriure, em tremolen les mans i sento una forta debilitat .... m'han donat una molt mala noticia (profesional) ... en fi, es la vida ... i aquesta continua. Ves quin remei .....

No, no em quedo sense feina però un dels proveïdors que tinc deixa de fabricar un producte que representava el 30% de la facturació .....

Pere, si els clients estan contents amb la feina portada a terme fins ara, segur que trobareu una solució al problema.

Molts ànims i endavant!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents