Hola, Pere...
Feia dies que no mirava el correu... Coses d'estar de vacances... i
tenir un modem a 56 a un poblet sense adsl ni res semblant. Però he
vist el te missatge i, sí, com dius, la llista és una mica com de la
família. Per això, et donem tots el ànims que podem... I si, a més a
més, et podem ajudar d'alguna manera, doncs fes-ho saber, company! Ara
mireu el problema amb més fredor, amb més calma... I endevant!
Salut
Txerra
http://txerrades.lamevaweb.info
http://premiosyoga.blogspot.com