Igualment Pere, anims

Poca cosa més es pot dir, però si heu aconseguit arribar in ereu segur que això
només serà un sotrac, se lo dur que es intentar muntar una empresa.

-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de
[EMAIL PROTECTED]
Enviado el: martes, 19 de julio de 2005 10:12
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Una mala noticia

Em sumo als ànims generals cap a tu Pere i per extensió cap a tots els que
no passen pel millor moment.
 Coi no sabia que en aquesta llista em relacionava amb gent de tant nivell,
tot i que sovint em dedico més a llegir que no opinar.
  De fet l'única similitud que puc aportar jo en aquest cap es la de un
noi que va cabara els estudis corresponents fa 2 anys i encara no ha trobat
feina del seu ram. Acutalment em dedico a treballar a una fàbrica de una
multinacional Alemana a fer Intercoolers.... se la vi...