El Diumenge 31 Juliol 2005 17:20, Pere Pie va escriure:

> Una de les petites avantatges de KUbuntu sobre Ubuntu normal es que es
> més dinàmica, ara mateix ja es pot baixar una nova LiveCd de KUbuntu, la
> 5.04.5 i aquesta ja porta el KDE 3.4.2.

Sí veig que només hi han afegit el KDE.  Tenint en compte que va sortir el 28,
han fet una viada :)

Això vol dir que la resta pot fer una actualització via apt / aptiude /
ksynaptic i tenir el darrer KDE, perquè el deuen haver posat als repositoris
oficials.

Els d'Ubuntu no ho fan amb el Gnome --que jo m'hagi fixat, tampoc he mirat
gaire.

Kubuntu no és un fork  (una escissió del projecte Ubuntu) sinó oficial, segons
expliquen a les FAQ: http://www.kubuntu.org/faq.php

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net