Hola Josep.

Un parell de webs amb informació de pistoles.

http://www.haefelyemc.com/product_catalogue/esd/index.html

http://www.noiseken.com

Si vols saber alguna cosa en concret, pregunta. El que
no t'asseguro es que et respongui immediatament, ja
que estic a punt de començar vacances i, a part
d'això, em connecto bastant intermitentment (pot ser
que alguns dies estigui tot el dia com que em passi
una setmana sense entrar..., depen).

Salutacions,
Sílvia